VEEBIPOE MÜÜGITINGIMUSED

Veebipoe royalgrace.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Allerbeste OÜ (registrikood 11203516), asukohaga Hobujaama 4, Tallinn 10151.

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Veebipoest teenuste ostmisel.

Veebipoes müüdavate teenuste hinnad on märgitud toodete juurde. Kõik veebipoes müüdavate teenuste hinnad on eurodes.

Teave teenuste kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

Tellimuse vormistamine

Teenuse ostmiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad, seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:

 Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

Peale ostu tegemist saabub kliendile kinnituskiri, mis sisaldab teenuse nime, soetamise kuupäeva ning infot broneerimisvõimaluste kohta. Soetatud teenuse tarbimiseks tuleb peale ostu sooritamist broneerida endale aeg telefonil 55521017 või info@royalgrace.ee

Soetatud teenust on võimalik realiseerida 6 kuu jooksul alates ostu sooritamisest. 

Kui tellitud teenust ei ole võimalik kliendile pakkuda seoses kauba lõppemisega või mõnel muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Taganemisõigus

Pärast teenuse soetamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

Teenuse tagastamiseks tuleb esitada vabas vormis teenuse ostmisest taganemise avaldus ning saata see e-posti aadressile teenindus@royalgrace.ee hiljemalt 14 päeva jooksul teenuse soetamisest.

Kui klient on soetanud e-poest teenuse, mis on vaatamata teenuse juures olevast teavitusest kliendile vastunäidustatud, siis vahetatakse soetatud teenus ostu summas mõne samaväärse, kuid sobilikuma protseduuri, kinkekaartide või komeetikatoodete vastu.  

Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile teenindus@royalgrace.ee või helistada telefonil: 55521017

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.